czwartek, 20 września 2012

Rozmyślnie założony blog (v 1.2)

Pomyślałem, że warto by w końcu założyć bloga. Myśl ta nachodziła mnie już od kilku lat, jednak dotychczas jej nie zrealizowałem. Aż do dzisiaj. Działałem pod wpływem impulsu. Czytałem poranną gazetę i te wszystkie myśli, które zaczęły się kłębić w moim umyśle musiały znaleźć jakieś ujście. Postanowiłem. Założę blog i będę w nim dzielił się z ludźmi moimi przemyśleniami. Zrobiłem to z rozmysłem i pomysłem. Stąd nazwa powyższego: „rozmyślnie”. Pierwotnie miało być „rozmyślanie”, ale stwierdziłem, że jest zbyt pretensjonalna. Teraz trochę a’propos tematyki. Wynikać ona będzie z moich rozlicznych zainteresowań oraz tego co mnie boli we współczesnym świecie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej o moich zainteresowaniach i mojej skromnej osobie, zajrzyjcie do zakładki „o mnie”. Ad rem, blog będzie poświęcony głównie moim obserwacjom życia codziennego w Polsce, będzie sporo o polityce i ekonomii, bo to głównie mnie w naszym pięknym (bez ironii) kraju boli. Będzie również o historii i nauczaniu, a to z racji mojego wykształcenia i (mam nadzieje) przyszłego zawodu. Może trochę wspomnę o sztuce i literaturze, co nieco o muzyce. Zobaczymy. Na razie witam wszystkich serdecznie i zapraszam do częstego czytania i komentowania tego bloga. Ze swej strony chciałbym zapewnić o częstych aktualizacjach wpisów. Mam nadzieję, że moje teksty wydadzą Wam się w miarę sensowne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz